BANJALUKA – Povodom obilježavanja 10 uspješnih godina rada u BiH, MF banka organizuje Konkurs za izbor 10 najboljih ideja mladih preduzetnika pod nazivom “Neka ideje zažive”.
Želeći da razvije duh preduzetništva među mladima, ova banka će, kroz besplatne grantove, pokloniti novčana sredstva ukupnog iznosa od 35.000 KM.
„MF banka će ukupni iznos za grantove raspodijeliti tako da će najbolje rangirana biznis ideja dobiti 10.000 KM, drugoplasirana 7.000 KM, treća po redu 4.000 KM, a preostalih 7 biznis ideja podržaćemo sa po 2.000 KM. Pored finansijske podrške za najbolje ideje, MF banka će kroz razne edukativne know how radionice obezbijediti obuku budućim preduzetnicima, te odobriti određene bankarske usluge na besplatno korištenje u periodu od 12 mjeseci“, rekao je Bojan Luburić, predsjednik Uprave MF banke.
Osvrnuvši se na period početka rada MF banke, Luburić ističe da je ova uspješna poslovna priča započela 2010. godine sa ciljem da se primarno pruži podrška preduzetničkom modelu poslovanja.
„Danas sa preko 1,3 milijarde konvertibilnih maraka plasmana, posebno u sektoru malog i srednjeg preduzetništva, MF banka je postala važan činilac ekonomskog razvoja Bosne i Hercegovine. Ostali smo dosljedni našem fokusu na pomenutoj tržišnoj niši, ali s druge strane konstatno se prilagođavamo i preispitujemo naš način razmišljanja, ponudu i princip servisiranja ovog segmenta, kako bismo bili još brži i fleksibilniji“, dodaje Luburić, saopšteno je iz MF banke.
Prijave na konkurs „Neka ideje zažive“ traju do 16. oktobra 2020. godine, a sve detalje ovog konkursa zainteresovani mogu pronaći na stranici www.mfbanka.com/konkurs.
Početak rada pod ovim imenom ozvaničen je nakon što je većinski vlasnik Mikrokreditno društvo “Mikrofin” preuzelo tadašnju “IEFK” banku , a ubrzo nakon restrukutuiranja i prvih važnijih kreditnih plasmana MF banka je počela ostavarivati pozivitne rezultate.
MF banka danas, sa bilansnom sumom od preko 500 miliona maraka, spada u red srednjih banaka, servisira blizu 40.000 klijenata i zapošljava 239 radnika unutar poslovne mreže od 27 poslovnica u BiH.
Deset godina uspješnog poslovanja u BiH ova banka obilježava korporativnom kampanjom pod sloganom „10 godina dobre intuicije“, u kojoj su akcenat stavili na povjerenje i podršku klijentima u svim izazovima na putu ka ostvarenju poslovnih ciljeva.