BEOGRAD, Jedan od vodećih svjetskih proizvođača malih kućnih aparata, njemački Braun, dodijelio je nagradu za “Najbolje zlatno prodajno mjesto” (Best Golden Store) i implementaciju SBD (Shopper Based Design) standarda kompaniji NELT Srbija.
Nagrada za vrhunsko dostignuće u oblasti distributerstva dodijeljena je ovoj kompaniji iz Srbije na tradicionalnom Braunovom godišnjem globalnom simpozijumu za distributere, na kojem su učestvovali predstavnici iz 56 zemalja, a NELT je zabilježio trijumf u kategoriji u kojoj je bilo čak 12 nominacija.
Plan plasmana Braun proizvoda, koji je koncipirao i implementirao prodajni tim kompanije NELT, imao je za cilj da potrošačima pruži veću dostupnost proizvodima, kako bi se neposredno uvjerili u kvalitet i superiorni dizajn.
Drugi cilj bio je povećanje vidljivosti samog brenda na tržištima na kojima NELT posluje, saopšteno je iz te kompanije.
Nelt uspješno posluje od 1992. godine a pored Srbije, vlasnik je kompanija i u Crnoj Gori, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, kao i državama podsaharske Afrike – Angoli, Zambiji i Mozambiku, sa više od 3500 zaposlenih.
Među najvećim brendovima na njenim rafovima, pored kompanije Braun, nalaze se brojne internacionalne kompanije kao što su Prokter end Gembl (Procter & Gamble), Wrigley, Mondelez, Doktor Etker (Dr. Oetker), Reckit Benkiser, Panacea, Sebafarm (Sebapharm), Filip Moris internešonal (Philip Morris International) i mnogi drugi. Tanjug