NJUJORK, Biznis plan je instrument putem kojeg svoj projekat možete da vizualizujete i detaljno istražite.
Poslovni plan sadrži mnogo bitnih pitanja na koje vi kao preduzetnik morate da znate da odgovorite.
Kada jednom zaronite u analizu tržišta i ispitate sve moguće faktore koji mogu da utiču na razvitak vašeg projekta bićete sigurni da ste na pravom putu.
Naime mnogi projekti izgledaju dobro na prvi pogled, bude neko zanimanje i osjeća se da imaju potencijala, ali tek kad te projekte dobro raspišete u poslovnom planu možete da dođete do konačnih rezultata uspješnosti projekta.
Ako ne znate kako da napišete poslovni plan velika je vjerovatnoća da ni vaša vizija,ciljevi i strategija nisu dobro razrađeni i da na tome morate da poradite. Dok smjelo ne ogovorite na sva pitanja i izazove tržišta nemojte sa njim izlaziti na isto.
Najveća je greška na tržište plasirati samu ideju a da niste prethodno istražili sve faktore koji bi mogli na nju da utiču. Ideja je možda i bila dobra, ali ako je ne raspišete moguće je da ne predvidite sve izazove koje tržište može da vam ponudi.
U tom slučaju vaša ideja će biti potrošena, a možda je samo trebalo da bude preusmjerena, prenose agencije.