NJUJORK, Neki poslovni ljudi su pravi vizionari i inovatori.
Drugi su majstori za plasiranje svog proizvoda. Otkrijte koji je vaš „poslovni DNK“.
Zašto je važno da znate kom tipu preduzetnika pripadate? I zašto biste se uopšte svrstavali u bilo kakve kategorije?
Što bolje upoznate svoje kvalitete, slabosti, afinitete, talente ili skrivene darove, bolje ćete poslovati. Bolje ćete organizovati poslove, ljude, partnere. Postoje osnovne kategorije u koje se može svrstati svaki preduzetnik.
Bilder – ovo su šahovaki majstori u igri koja se zove „biznis“. Uvijek gledaju da budu dva, tri koraka ispred konkurencije. Suzdržani su, hladni, proračunati.
Oportunista – To je onaj koji želi da bude na pravom mjestu u pravo vrijeme, koji za kratko vrijeme gleda da napravi što više novca.
Inovator – Oni rade na patentima, izumima, konceptima, sistemima, proizvodima koji se mogu implementirati u bilo koji biznis. Za inovatora je najteže da se fokusira na realnost i poslovne principe, prenose agencije.