NJUJORK, Muškarci se od žena razlikuju za jednu nijansu – više vole skupe, kvalitetne i provjerene stvari.
Iako će se sa žena teško skinuti etiketa da su majstori za šoping i trošenje novca, statistike pokazuju da njihove jače polovine ni malo ne zaostaju kad su ovakve slobodne aktivnosti u pitanju.
Šta to muškarci najviše kupuju i kojim robnim markama najviše vjeruju?
Na desetom mjestu je Davidoff, švajcarska ugledna marka sa stogodišnjom tradicijom u prizvodnji duvanskih proizvoda.
Slijedi Hennesey koji vodi u svijetu konjaka i koji se može pohvaliti da godišnje proda oko 50 miliona boca. Velikoj popularnosti Hennesey-ja doprinijele su hip-hop zvijezde od Eminema do Snoop Dogga koji su promovisali ovo raskošno piće.
Dom Perignon, najpoznatiji šampanjac na svijetu, je na osmom mjestu, iako se očekivalo da će se naći bliže vrhu obzirom na popularnost, tradiciju i kvalitet.
Paul Smith je engleska modna kuća koja je svoju prvu kolekciju predstavila prije 40 godina u Parizu. Ovaj dizajnerski tim je poznat po džinsu, parfemima, obući i satovima.
Bez Rolexa ova lista ne bi bila potpuna. Najpoznatiji svjetski proizvođač satova slavu je, između ostalog, stekao i kao sponzorska podrška velikim sportskim dešavanjima.
Hugo Boss je sasvim očekivano na muškoj omiljenoj listi. Kao četvrti povjerenje je zaslužio kvalitetom i elegantnim dizajnom i može se pohvaliti sa 364 prodajna mjesta. Poznati su po konfekciji, ali i po kozmetičkim proizvodima i modnim detaljima.
Armani godinama u nazad vlada muškom odjevnom scenom i to prije svega u poslovnom svijetu, prenose agencije.