SARAJEVO – Hrvatski Kraš preko svog društva Kraš trgovina d.o.o. Široki Brijeg vodeći je na tržištu šećernih konditorskih proizvoda u Bosni i Hercegovini, pokazuje analiza Euromonitora.
Kraš je održao zdravu prednost u slastkišima u 2020. godini u odnosu na konkruente. Generalno, u ovom tržišnom segmentu međunarodne marke nadmašuju većinu lokalnih i regionalnih konkurenata i Tic Tac partnere sa Coca-Colom, navodi analitička kuća.
Tržište konditorskih šećernih proizvoda oporavilo se donekle dok se potrošači pokušavaju vratiti u normalu. Primjetno je povećanje potražnje za zdravijim varijantama slatkiša tokom razdoblja zbog zdravstvenih razloga.
Slatki biskviti, snack barovi i voćne grickalice vjerojatno će zabilježiti pad u 2021. godine zbog smanjenja potražnje za slatkim biskvitima.
Rast zdravstvene svijesti negativno utiče i na potražnju za slatkim biskvitima, dok se zdravstveno osviješteni potrošači odlučuju za voćne grickalice i proteinske /energetske pločice.
Konkurentsko okruženje ostaje konsolidirano 2021. godine, a vodeći igrači koriste diskontiranje i promocije kako bi zadržali vrijednosni udio u ovom segmentu. Prodor privatnih robnih marki i dalje je slab u 2021. godini.
Obavezno nošenje maski za lice i niski nivo impulsne kupnje i potrošnje u pokretu negativno su uticali na prodaju žvakaćih guma u 2021. godini. Međutim, prodaja se vraća prvenstveno zbog niske cijene.
Tržišni udio Wrigley doo se smanjio, dok Makpromet ad koristi široku distribuciju, a Ferrero ima najjaču izvedbu kako Tic Tac postaje sve dostupniji.
Dobar potencijal postoji za Mondelezov brend Halls da postane popularniji, ocjenjuje Euromionitor. Indikator.ba