ARANĐELOVAC, Kompanija “Knjaz Miloš” u Arandjelovcu je, poslije dvije teške godine, uspjela da u prvim mjesecima 2010. zaustavi pad prozvodnje i plasmana vode i sokova, i pored otežanih uslova poslovanja, izjavio je generalni direktor Mihailo Janković.
On je istakao da je kompanija “i dalje lider na tržištu voda, sa 40 odsto učešća u kategoriji gaziranih voda, što je teško održati i odbraniti u uslovima krize”.
“Istina je da “Knjaz Miloš” ima najskuplju vodu na tržištu, ali je ona i najkvalitetnija, dok smo u prodaji negaziranih voda, koja bilježi rast u posljednjih nekoliko godina, prisutni sa 19 odsto, a lider “Rosa” sa 21 procentom”, rekao je Janković i dodao da se ta razlika polako smanjuje zahvaljujući trendu rasta ‘aqua vive”.
Govoreći o izvozu, koji je bitna stavka u razvojnim planovima kompanije, on je objasnio da njihovi proizvodi “ne mogu da trpe velike logističke troškove”, pa je fokus na regionu.
“Glavno tržište je bivša Jugoslavija, prije svega Bosna, Makedonija i Crna Gora, a planiramo da se proširimo na Sloveniju i Albaniju, gdje smo vremenom izgubili poziciju”, rekao je Janković i objasnio da su to tržišta gdje troškovi transporta ne opterećuju mnogo profit koji je moguće ostvariti.