BEOGRAD, Kompanija “Knjaz Miloš” predstavila je danas u Beogradu novu ambalažu najpoznatije srpske mineralne vode, koja se od sada prodaje u zelenoj flaši.
Blaže gazirani “Knjaz” sada ima plavu ambalažu, onaj sa aromom limuna žutu, a boce su oplemenjene posebno dizajniranim novim etiketama sa tekstom na ćirilici i latinici.
Direktorka korporativnih i regulatornih poslova “Dunav hrana” grupe (Danube Foods) Svetlana Glumac istakla je da je riječ o velikoj inovaciji koja predstavlja presedan na tržištu mineralnih voda i u potpunosti prati moderne svjetske trendove. Ona je podsjetila da je “Knjaz Miloš” prošle godine obilježio jubilej – 200 godina postojanja na srpskom tržištu i jedan je od najstarijih brendova u svijetu, i to ne samo u toj kategoriji.
Glumac je naglasila i da je 2011. za “Knjaz Miloš”, koji posluje u okviru “Dunav hrana” grupe, bila jedna od najuspješnijih u posljednjih nekoliko godina, te i u ovoj godini, kao lider mineralnih voda nastavlja u duhu rasta tržišnog učešća. Ona je podvukla da je prioritet te kompanije zadovoljstvo potrošača, zbog čega je na tržište i plasirana nova ambalaža, dodajući da će se “Knjaz Miloš” i u budućem periodu truditi da što bolje odgovori na potrebe svojih potrošača i izađe im u susret.
Direktor marketinga “Knjaz Miloša” Milan Vujović kazao je da je u jednom trenutku na tržištu prepoznata potreba za određenim promjenama amabalaže i modernizacijom, što je kompanija i realizovala, trudeći se da kao i uvijek spoji tradiciju i inovacije u svim segmentima poslovanja. Nakon manjih promjena koje su se odnosile na gramažu i prelazak na moderni “super šorti” (shorty) zatvarač, došlo je vrijeme i za ozbiljnije promjene na samom izgledu amabalaže, kazao je on.
Vujović je rekao da je jedna od najvažnijih promjena uvođenje i ćiriličnog pored dosadašnjeg latiničnog teksta na etiketi, s obzirom da se radi o jednom od najstarijih, najpoznatijih i najomiljenijih srpskih brendova koji ima milione vjernih potrošača. On je istakao i da kompanija “Knjaz Miloš” ima velika očekivanja od promjene ambalaže i jačanje tržišne pozicije, kako u Srbiji, gdje je lider, tako i na izvoznim i tržištima regiona – Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije… Tanjug