BEOGRAD, Mineralna voda knjaz Miloš preuzela je u prvoj polovini ove godine lidersku poziciju na listi 10 najpopulanrnijih robnih marki u Srbiji, rezultat je istraživanja kompanije “PGM Consult”.
Kako se navodi u saopštenju, “Coca-Cola” je zadržala drugo mjesto na listi, dok se marka čokolade milka popela sa šestog na treće mjesto.
Deterdžent za suđe feri, koji je vodeće mjesto na listi najjačih brendova u Srbiji držao tokom cijele 2007. godine, spustio se na četvrto mjesto.
Omekšivač za veš lenor je na kraju prvih šest mjeseci 2008. godine pao sa trećeg na peto mjesto, a robna marka žvakaćih guma orbit ponovo se našla na listi 10 najjačih brendova i zauzela je šesto mjesto, dok se karneks spustio tri mjesta, na sedmu poziciju.
Novost na listi je domaća robna marka perfeks, vlasništvo kompanije “Drenik ND”, koja je zauzela osmo mjesto, dok su grand kafa i frikom na devetom, odnosno desetom mjestu.
Prema navodima “PGM Consulta”, knjaz Miloš je zauzeo prvo mjesto i na listi domaćih marki, a slijedi ga karneks koji je izgubio lidersku poziciju. Toaletni papir perfeks je novina i na listi domaćih robnih marki, a zauzeo je treće mjesto. Grand kafa je na četvrtom mjestu, a odmah ispod nje frikom, dok se čipsi popeo sa devetog na šesto mjesto.
Na listu se vratio i margarin dobro jutro zauzevši sedmo mjesto, začin C pao je sa petog na osmo mjesto, a na začelju se nalaze brendovi donkafe na devetom i vital ulje na desetom mjestu.
U regionu bivše Jugoslavije vodeća po snazi je i dalje marka čokolade milka. Nezavisne novine