PARIZ, Francuski turoperater Klub Mediterane (Club Mediterranee), pionir u sektoru usluga “ol inkluziv”, zabilježio je pad rezervacija za nastupajuće ljeto, od 14,1 odsto.
Do pada je došlo u posljednjih osam nedjelja, najviše zbog osjetnog smanjenja prodaje aranžmana u zoni Evropa – Afrika i Azija, a uprkos relativno dobroj prodaji u Americi.
U saopštenju se precizira da je zbog političke nestabilnosti u Egiptu i Tajlandu, prodaja aranžmana u posmatrnom periodu u zoni Evropa-Afrika potonula 16,3 odsto. U Aziji je smanjena 12,3 odsto, dok je u Sjevernoj Americi skočila 2,9 odsto, prenio je francuski list Kapital.
Grupacija se takođe suočila i sa padom interesovanja kineskih turista za njene destinacije u Malaziji i Turskoj.
Ovaj turoperater, poznat i kao Klub Med, koji je uglavnom orijentisan ka imućnijoj klijenteli (78 odsto ukupnog broja klijenata), u prvom polugodištu fiskalne godine (novembar 2013 – april 2014), zahvaljujući rastu rentabilnosti u zoni Amerike i Azije, i uprkos pogoršanju na francuskom i belgijskom tržištu, ostvario je rast prihoda po raspoloživom krevetu od 0,6 odsto, na 114,7 evra (isključujući valutni efekat). Tanjug