Osim toga, u Kini postoji najveći broj punionica za baterije vozila u odnosu na ostatak planete. Taj broj se povećava i čini 82 posto od ukupnog povećanja broja punionica u svijetu.
U ovoj državi proizvode se električni automobili vrhunskog kvaliteta i postali su vrlo konkurentni na tržištu. Kao primjer za to može se navesti Xpeng P7 koji je sličan Teslinom modelu 3. Od nula do stotinu kilometara na sat P7 ubrzava za samo 4,7 sekundi i ima vrlo atraktivan dizajn. Njegova cijena je 36.000 dolara.
Ovo nije jedini kineski električni automobil koji je konkurentan onima iz ostatka svijeta. Tu su i drugi modeli koji su konkurencija u drugim automobilskim segmentima.
Niža cijena, sve bolji kvalitet i atraktivniji dizajn nisu jedine prednosti kineskih automobila. Postoje i drugi faktori koji ih čine sve konkurentnijim. Jedan od njih je taj da je Kina najveći proizvođač litijuma u svijetu – resursa potrebnog za proizvodnju baterija. Sjedinjene Američke Države proizvode samo dva posto litijuma u odnosu na ostatak svijeta.
Forbes procjenjuje da će sadašnja politika zapadnih zemalja onemogućavati dominaciju kineskih električnih vozila i u ovom dijelu planete. Ali, pitanje je kada će se to promijeniti odnosno koliko su održive protekcionističke politike.