PEKING, Kombinovana vrijednost brendova kineskih kompanija porašće tokom ove godine na 911,5 milijardi dolara, što je devet puta više u odnosu na situaciju prije deset godina.
Kineski udio u globalnoj vrijednosti brendova dostigao je 15 odsto ove godine u odnosu na tri odsto, koliko je zabilježeno 2008. godine, po čemu je Kina na drugom mjestu odmah iza SAD.
U godišnjem izvještaju konsultantske firme “Brend finansi” o temi najvrednijih svjetskih brendova navedeno je da se među najboljih 100 nalaze 22 kineska brenda sa bankom ICBC, koja se prošle godine utvrdila na 10. mjestu, navodi Kineski međunarodni radio.
U izvještaju se predviđa snažan rast digitalnog sektora tokom 2018. godine, uz isticanje mogućeg porasta vrijednosti brenda podstaknutog kineskim brendovima poput “Alibabe”, “Tencenta”, “Večeta” i “Baidua”, koji će na godišnjem nivou prosječno bilježiti rast od 67 odsto. Srna