SEUL – Korporacija Kia je u aprilu u svijetu prodala 249.734 vozila, što je 78-odstotno povećanje u odnosu na april 2020. godine.
Kijinu globalnu prodaju “vukli” su sportski terenci Sportage (27.955 prodatih vozila) i Seltos (26.864 vozila, ne prodaje se u Evropi). Treći najpopularniji model Kije bila je limuzina K3, koja je našla 22.591 novog kupca.
Kia je u Koreji u aprilu prodala 51.128 vozila, što je 1,5-odstotno povećanje u odnosu na lanjski april. Prodaja jednovolumena Carnival i limuzine K5 najviše je doprinijela rastu Kije na tamošnjem tržištu.
Prodaja van Koreje skočila je čak za 121 odsto u odnosu na lanjski april. Prodato je 198.606 vozila, pri čemu su najviše zasluga imali Sportage, Seltos i Rio (hatchback i limuzina). Ovaj veliki skok posljedica je oporavka globalne potražnje, koja se zaustavila početkom izbijanja epidemije Kovid-19 kada su bile privremeno zatvorene Kijine fabrike širom svijeta.
Prodaja automobila se na velikim tržištima, kao što su npr. SAD, uprkos zahtjevnoj poslovnoj klimi, oporavila, a najzaslužniji za dobre globalne rezultate bili su sportski terenci Telluride (Svjetski auto godine 2020.) i Seltos. Kia je u SAD-u zabilježila svoj drugi najbolji mjesec dosad, s čak pet modela koji su u u aprilu ostvarili rekordnu prodaju.
Kia će i dalje biti fokusirana na implementaciju srednjoročne i dugoročne poslovne strategije ‘Plan S’ te će se više posvetiti povećanju prodaje i profitabilnosti, što će joj omogućiti novi modeli, uključujući novi električni model EV6 i limuzinu K8. Agencije