NJUJORK, Nikad dosta dobrih poslovnih ideja, novih projekata, novih ciljeva. I to ne samo novih i dobrih, već i onih koji će donijeti uspjeh.
Stiven Ki sa svojim timom već 25 godina radi na razvijanju novih projekata i njihovom licenciranju i pomaže drugima da pokrenu svoje poslovne ideje.
Pitajte se: “Šta je sljedeće?“. Razmišljajte o novim tehnologijama i trendovima i kako se u njih možete „ubaciti“. Pitajte se: “Šta može biti novo, a da ljude zabavi u kućnoj atmosferi?“.
Razvijajte ono što vas muči. Najbolji primjer je Kolin Barselu koji je još za vrijeme studija imao problem sa nabavkom priručnika koji su bili preskupi, a veoma im je brzo padala cijena. Prije pet godina je pokrenuo firmu koja se bavila rentiranjem ovakvih knjiga i to uz popust od čak 60 odsto.
Tražite rupe. Vaša nova ideja ne mora da znači inovaciju. Pratite tržište i tražite rupe koje treba popuniti.
Napravite jeftiniju verziju postojećeg proizvoda. Četiri drugara sa fakulteta prije dvije godine su započeli proizvodnju stakala za naočare koje su koštale duplo manje od postojećih na tržištu. Danas imaju 100 zaposlenih i posao koji raste. Bizlife, S media