NJUJORK, Mnogi ljudi imaju velike poslovne ideje, ali sa problemima se suoče već pri samom pokušaju realizacije.
Od ideje do plasmana na tržište ima puno prepreka. Potrebno je uvjeriti se kako za ideju postoji tržište i kupci koji su spremni da plate za vaše proizvode ili usluge.
Temeljno istraživanje samog tržišta i industrije u kojoj planirate da poslujete, jedan je od prvih koraka koje treba da napravite kao preduzetnik početnik.
Odgovorite na sljedeća pitanja:
• Koje probleme rješava moja ideja?
• Koji su potencijalni kupci mog proizvoda ili usluge?
• Zašto bi neko kupio moj proizvod ili uslugu?
• Gdje će da kupe moj proizvod ili uslugu (online, u specijalizovanim prodavnicama, robnim kućama)?
• Koji su mi proizvodi konkurencija?
Stvaranje i kreiranje poslovnog modela predstavlja teži dio puta ka cilju. Nakon što definišemo sve parametre koje želimo da imamo u našem jedinstvenom poslovnom procesu, preduzetništvo nam više ne izgleda tako komplikovano kao na samom početku.
Tri su ključna aspekta vašeg poslovanja kojima morate da ovladate:
1. Informacije o industriji
2. Ciljno tržište
3. Konkurencija
Trendovi, statistika, ankete i sve druge izvore potražite u privrednim udruženjima na lokalnom i nacionalnom nivou. Nakon što ste u mogućnosti da dokažete održivost projekta, vrijeme je da krenete prema napred, prenose agencije.