SEUL, Korejci ne kupuju američke automobile, jer smatraju da zaostaju za evropskim modelima po pitanju sofisticiranosti, potrošnje goriva i generalnog utiska.
Udio američkih automobila na južnokorejskom tržištu je zanemarljiv, a sudeći po trendovima – tako će i ostati.
Južna Koreja je 11. auto-tržište u svijetu, ali glavnu riječ vode domaći proizvođači, dok je udio izuzetno cijenjenih evropskih brendova oko 15 odsto.
Američke marke na ovom tržištu čine tek jedan odsto, uprkos trgovinskim sporazumima SAD sa Južnom Korejom.
Slične uslove imaju i proizvođači iz EU, ali, i pored toga, američki brendovi nemaju šansi protiv “Be-Em-Vea” ili “Mercedesa”.
Brojni stručnjaci i predstavnici južnokorejske vlasti ne vide mogućnost drastičnog rasta konkurentnosti američkih automobila.
“Poručujemo Americi – proizvodite dobre automobile, koje će Korejci voljeti”, navode uz južnokorejske Vlade.
Industrijski stručnjaci smatraju da u Južnoj Koreji vlada loša percepcija američkih automobila.
Jedini pozitivni izuzeci su električni automobili poput “Tesle” i “Bolta”
/DŽeneral motors/, koji ni na globalnom nivou nemaju ravnopravne rivale, navode ekonomski portali. Srna