BEOGRAD, Kompanija Microsoft predstavila je tri nova plana za Office 365, koji su napravljeni tako da ispune potrebe malih i srednjih preduzeća koja imaju od jednog do 300 zaposlenih, saopšteno je juče iz ove kompanije.
Novi planovi su Office 365 Business – cijele Office aplikacije Outlook, Word, Excell, Power Point, OneNote i Publisher, jedan terabajt prostora na OneDrive servisu za pristupanje poslovnom skladišnom prostoru zasnovanom na cloud tehnologiji, obrada i dijeljenje dokumenata na Windows PC računarima, Mac, iPad, Windows tabletima i pametnim telefonima.
Zatim Office 365 Business Essentials, koji čine osnovni servisi zasnovani na cloudu neophodni za vođenje poslovanja – elektronska pošta i kalendar biznis klase, Office Online, sastanci preko interneta, instant poruke (IM), video konferencije, skladištenje na cloudu, dijeljenje datoteka.
Treća mogućnost je Office 365 Business Premium, koji obuhvata sve opcije Office 365 Business i Business Essentials plana.
Vremenom će ova ponuda zamijeniti postojeće planove za mala i srednja preduzeća (SMB) – Small Business, Small Business Premium i Midsize Business, dok Enterprise plan ostaje nepromijenjen.
Nova linija ponude je rezultat povratnih informacija koje je Microsoft dobio od postojećih klijenata iz reda malih i srednjih preduzeća o načinu na koji žele da započnu svoje poslovanje i rastu uz pomoć Office 365.
Novi planovi im pružaju brojne prednosti, pa tako Office 365 Business plan (koji košta 8,5 dolara po korisniku mjesečno) olakšava upoznavanje sa uslugom, kompletne verzije Office aplikacija, uvijek ažurne i dostupne na svim uređajima uključujući PC, Mac, iPad i pametne telefone. Ovdje je uključen i skladišni prostor od 1TB koji olakšava pristup i uređivanje važnih datoteka sa bilo kog mjesta.
Business Premium uključuje usluge Midsize Business plana po cijeni Small Business Premium od 12,50 dolara po korisniku mjesečno.
Business Essentials odgovara Small Busineš planu po cijeni od pet dolara po korisniku mjesečno, sa unapređenim odlikama i dodatnim uslugama kao što su Yammer i podrška za Aktivni katalog.
Kada je riječ o fleksibilnosti, kako firme rastu potrebna im je i promjena tehnologije – moguće je prebaciti cijelu kompaniju (ili samo određene korisnike) na Enterprise plan, drugi Business plan, ili čak dodavati rješenja kao što su Project, Visio, Dynamics CRM Online i druga.
Prednosti novih planova nisu samo za nove korisnike, jer je počev od 1. oktobra Microsoft omogućio promjene i postojećim korisnicima kako bi im približio prednosti novih planova, prije nego što se odluče za promjenu.
Za Small Business i Small Business Premium korisnike se mijenja limit sa 25 na 300 mogućih korisnika, dok će se korisnicima Midsize Business plana (čiji limit je već 300) smanjiti cijena sa 15 na 12,5 dolara po korisniku mjesečno.
Office Product Marketing Manager za južni Balkan, Danijela Zečević, kaže da će nova linija ponude će vremenom zamijeniti Small Business, Small Business Premium i Midsize Business.
“Politika Microsofta je da obavijesti korisnike 12 mjeseci prije promjene osnovne pretplate i zbog toga postojeći korisnici ne treba ništa da mijenjaju u pogledu svoje pretplate na Office 365 sve do prve obnove nakon 1. oktobra 2015”, dodala je Zečević.
Poslije tog datuma biće neophodno odabrati jedan od novih planova prilikom sljedećeg termina obnove. Tokom ovog procesa neće biti zastoja ili gubitka podataka. Tanjug