BERLIN, Njemačka medijska korporacija “Bertelsman” zabilježila je u 2014. godini pad neto profita od 35 odsto na 573 miliona evra, kao rezultat jednokratnih troškova od 600 miliona evra.
Kompanija je saopštila danas da su troškovi njene strateške reorganizacije uticali na prošlogodišnju zaradu, ali da će promjene u načinu poslovanja kompanije ove godine početi da donose rezultate, prenosi agencija Frans pres.
Troškovi su povezani sa smanjenjem obima štampanih izdanja i direktnog marketinga, kao i otpisom potraživanja na ime poslovanja u Mađarskoj, navodi “Bertelsman”.
Profit iz poslovanja je pošle godine porastao 2,7 odsto na 2,37 miliona evra, a prihodi 3,1 odsto na 16,67 milijardi evra, što je u oba slučaja najviši nivo u posljednjih sedam godina.
“U svjetlu transformacije grupacije, očekujemo rast prihoda i profita iz poslovanja u 2015. Želimo da na srednji rok naš profit premaši milijardu evra”, rekao je izvršni direktor kompanije Tomas Rabe. Tanjug