TOKIO, Japanski proizvođač piva Asaši grup dostavio je ponudu za kupovinu AB Inbevovih pivskih brendova “peroni”, “grolš” i “mintajm” za sumu od 2,55 milijardi evra.
To je potvrđeno danas iz te kompanije koja nastoji da neutrališe slab rast poslovanja na domaćem tržištu.
Ova akvizicija bi omogućila japanskoj kompaniji veliki prodor na evropsko tržište, a realizacija transakcije je, kako ocjenjuje američka agencija AP, moguća, pošto će AB Inbev morati da ublaži zabrinutost regulatora, koji su doveli u pitanje njegovu dominaciju na tržištu poslije preuzimanja svog najvećeg rivala, Sab Milera.
Generalni direktor AB Inbeva Karlos Brito je izrazio “zadovoljstvo zbog dobijanja podnude Asaši grupe”, navodi AP.
Prošlog oktobra, SAB Miler je prihvatio ponudu AB Inbeva o preuzimanju, u vrijednosti od 100 milijardi dolara, što je, kako navodi AP, rezultiralo kreiranjem kompanije koja kontroliše skoro trećinu globalnog tržišta. Tanjug