NJUJORK, Najveći američki lanac prodavnica elektronike Best baj ostvario je u drugom kvartalu 2015. neočekivani rast prodaje i saopštio da očekuje da će tražnja njegovih proizvoda ostati snažna u tekućem tromjesečju.
Akcije kompanije, koje su u prethodnih šest mjeseci pale 24 odsto, skočile su po objavljivanju vijesti gotovo 15 odsto, prenosi Rojters.
Kompanija navodi da je dobre rezultate ostvarila zahvaljujući tražnji kućnih aparata, televizora i mobilnih telefona. Finansijska direktorka Best baja, Šeron Mekolam, navodi da nedavna nestabilnost finansijskih tržišta do sada nije uticala na poslovanje kompanije.
Best baj je, u okviru mjera štednje pokrenutih u martu, smanjio troškove za 100 miliona dolara, a cilj mu je da u periodu od tri godine uštedi 400 miliona dolara.
Kompanija je početkom mjeseca počela da prodaje Epl sat (Apple Watch) onlajn i u nekoliko svojih radnji, navodeći da će proizvod biti dostupan u 900 prodavnica do 4. septembra.
Prihodi kompanije porasli su u drugom kvartalu 0,8 odsto na godišnjem nivou na 8,53 milijarde dolara. Analitičari su u anketi Rojtersa prognozirali pad prihoda od dva odsto na 8,29 milijardi dolara. Isključujući vanredne troškove, Best baj je zaradio 49 centi po akciji, nadmašivši 34 centa koliko su prognozirali analitičari.
Prodaja u SAD činila je blizu 93 odsto ukupne prodaje, a prodaja u američkim radnjama otvorenim najmanje godinu dana porasla je 2,7 odsto. Tanjug