NJUJORK, Da biste stekli povjerenje kolega na poslu potrebno je mnogo vremena, ali to teško zarađeno povjerenje možete jednako tako i izgubiti i to doslovno preko noći.
”Ako vam se to dogodi vaša karijere doživjeće neočekivanu stagnaciju”, kaže Lynn Taylor stručnjakinja za ljudske potencijale.
Upravo zato važno je znati imate li povjerenje vaših kolega i, ako ga nemate, kako ćete ga najbrže vratiti.
Srećom postoji mnogo znakova koji ukazuju na to da gubite povjerenje kolega ili da ste ga već izgubili. Najočitiji znak da se to dogodilo je odnos vaših kolega prema vama, odnosno trenutak kad se prestanu oslanjati na vas.
”Pouzdanost se snalazi u centru vaše sposobnosti da dobro radite i da se od vas očekuju pozitivni rezultati. Ako vas kolege doživljavaju kao pouzdanu osobu vrlo lako ćete pokretati projekte i motivisati druge radnike da daju sve od sebe na poslu”, kaže Taylor.
Šefovi će vrlo brzo pretpostaviti da će zaposlenici uvijek održati svoju riječ kada se radi o poslu te da će biti predani i motivisani za rad. Kada izgube taj dojam o vama vi ćete uvijek biti glavni krivac za probleme na poslu ”sve dok se ne dokaže suprotno”.
Kada se ljudi prestanu oslanjati na vas to je znak da ste ih iznevjerili i to na više nivoa.
Ali, povjerenje se može i vratiti, piše Yahoo.com.
”Prvi korak je suočavanje sa činjenicom da problem postoji, a to je ujedno i najteži korak”, kaže Taylor. ‘‘Nakon toga ključno je biti iskren i transparentan i to prema ljudima kojih se ovaj problem tiče, a to su kolege. Loša komunikacija i nerazumijevanje može biti glavni problem kada je u pitanju nepovjerenje. Što prije uklonite mračni oblak koji vas okružuje, biće bolje za vas”, zaključuje Taylor.
(NN/N1)