NJUJORK, Proučavajući navike korisnika LinkedIn-a, jedne od najvećih profesionalnih mreža, Business Insider donosi najčešće greške koje loše utiču na vaše predstavljanje u svijetu biznisa.
Na prvom mjestu su greške u kucanju naziva kompanija u kojima su korisnici bili zaposleni, a mnogi imaju greške i u vlastitom imenu. Savjet je da sa profilom na LinkedInu budete pažljivi jednako kao što ste sa standardnom radnom biografijom u pisanom obliku.
Druga greška je izostavljanje profilne slike jer studije pokazuju da se više otvaraju profili sa slikom nego oni bez nje. Ukoliko imate profilnu sliku – ona mora biti profesionalna i prikladna. Pored toga, ne bi trebalo da svoj profil na LinkedInu povežete sa nalogom na Facebooku s obzirom da je on dio vašeg privatnog života, savjetuje Business Insider.
Ukoliko tražite posao, trebalo bi to da naglasite u sažetku profila, kako bi potencijalni poslodavci to mogli lakše da uoče.
Kako biste lakše kontaktirali s osobom koju ne poznajete, kontaktirajte s njom pomoću zajedničke grupe u kojoj se oboje nalazite.
Kad se s nekim povezujete, nemojte ostaviti automatsku poruku već je personalizujte – to će biti od koristi da vaša poruka zaista bude pročitana.
Vrlo je bitno podjeliti svoj profil na posebne sekcije kako bi bio pregledniji. Osim toga, trebalo bi da osvježavate svoje preporuke, a preporučljivo je da budu od osobe koja je cijenjena u struci.
Za kraj Business Insider poručuje da koristite napredno pretraživanje poslodavaca koje vam omogućuje da ih lakše pronađete. Bizlife.rs