BEOGRAD, Bambijev keks “Plazma” izabran je za najbolji robni, a “Karneks” za najbolji korporativni brend u kategoriji hrane u ovogodišnjoj akciji “Najbolje iz Srbije” na koju se prijavilo 160 brendova.
U kategoriji robe široke potrošnje u domenu pića, nagrada je pripala “Jelen” pivu, kao najboljem robnom i “Nektaru”, kao najuspješnijem korporativnom brendu.
Prvi robni brend u kategoriji trajnih potrošnih dobara je “Metalac bojler”, a korporativni “Forma ideale”, prenose beogradski mediji.
Probiotik kompanije “Ivančić i sinovi”, prvoizabrani je brend robe svakodnevne potrošnje u kategoriji hemije, kozmetike i farmaceutskih proizvoda, dok je vršački “Hemofarm” najbolji korporativni brend.
U kategoriji obuće i odjeće, pobijedio je “P.S. fešn” iz Čačka, kao robni brend, a kompanija “Mona”, poznata po odjevnim predmetima od kože i galanteriji, ponijela je titulu prvog korporativnog brenda.
Najuspješniji u kategoriji usluga su “Infostud” i avio-kompanija “Er Srbija” u kategoriji malih i srednjih, odnosno velikih preduzeća, a kompanija “Gorenje” pobijedila je u kategoriji – najbolji strani korporativni brend.
Najbolje javno ili dominantno državno preduzeće je “Aerodrom Nikola Tesla” u Beogradu.
“Tigar obuća” iz Pirota je najbolji robni brend proizvodnih dobara i poslovnih usluga, dok je “NIS” najbolji korporativni brend u istoj kategoriji.
Za najbolji lokalni brend sa zaštićenim geografskim porijeklom nagrađeno je poljoprivredno gazdinstvo “Ćulum” iz Futoga za futoški kiseli kupus.
Nagradu za najuspješnije uvođenje novog brenda ponijelo je preduzeće “Alfa plam” iz Vranja za brend “Komo”, a najbolja trgovinska marka je “Premija” kompanije “Delez” Srbija.
Ove godine prvi put su nagrađene i dvije manifestacije koje promovišu Srbiju kao atraktivnu destinaciju, a to su “Beogradski bir fest” i Međunarodni poljoprivredni sajam u Novom Sadu.
Najbolje brendove izabrali su sinoć u “Belekspo centru” u Beogradu predstavnici Privredne komore Srbije, Ministarstva trgovine i lista “Privredni pregled”. Srna