BEOGRAD, “Intermarché” se povlači sa tržišta ovog regiona.
Fokus se premješta na tržišta Zapadne Evrope.
Kako su ovih dana prenijeli mediji, francuski trgovinski lanac “Intermarche” je blizu sklapanja dogovora o prodaji svojih devet “Interex” prodavnica u Srbiji.
“Intermarche” se već 2012. povukao sa tržišta Rumunije, prošle godine je izašao sa Kosova i iz Bosne, a sada čeka odobrenje komisije za zaštitu konkurencije kako bi svoje supermarkete u Srbiji prodao domaćem trgovinskom lancu “Aman”.
Povlačenje sa Balkana, kako prenose francuski mediji, više je strateška odluka kompanije koja nema veze sa finansijskim razlozima. Francuski lanac će se od sada fokusirati na matično tržište i zemlje Zapadne Evrope, poručuju iz sjedišta kompanije, a jedino centralnoevropsko tržište na kome će francuski lanac nastaviti razvoj mreže biće Poljska.
To i nije veliko iznenađenje, budući da je u Poljskoj jedan od najvećih trgovinskih lanaca, koji broji više od 220 supermarketa. Franchising.rs