SARAJEVO – Grupa domaćih inovatora okupljena u startap “AutoFIX” osmislila je platformu za posredovanje između kupaca i prodavaca rezervnih auto dijelova, koja ima za cilj da ušedi vrijeme i novac kada su ovi poslovi u pitanju.
Interaktivna web/mobilna aplikacija “AUTOfix”, predstavlja inovaciju u nabavci rezervnih dijelova gdje je maksimalno uprošten način komunikacije kupca i prodavca rezervnih dijelova.
„Putem sajta www.autofix.info korisnici automobila i drugih vozila mogu na potpuno inovativan, na najlakši i najbrži mogući način, da pronađu rezervni dio za svoje vozilo. U sistem AUTOfix-a, za sada smo priključili preko 120 prodavaca iz cijele BiH. Takođe, sakupljali smo informacije za sastavljanje baze prodavaca za susjednu Srbiju, Hrvatsku i Crnu Goru. Zbog toga, mi ovaj projekat razvijamo duži period, a sve u cilju maksimalno uprošćene interakcije između kupca i prodavca“, poručuju iz AUTOfix-a.
Pojašnjavaju kako se u potragu za dijelovima širom zemlje može krenuti odmah nakon jednostavne registracije na sajtu.
Nakon toga, kupac je u prilici da potražuje rezervni dio i to odabirom karakteristika svog vozila u padajućem meniju, kao i upisivanjem naziva traženog dijela.
Korisnik u upitu može da prikači i fotografisan uzorak traženog dijela, kao i da upiše šifre dijela, broj šasije vozila i sl. Zadnji korak je da bira kome će poslati upit, da li prodavnicama autodijelova i/ili auto otpadima, u kojim gradovima, regijama ili na teritoriji cijele BiH.
Dok bira gradove, korisnik vidi koji broj prodavnica je podešen da potencijalno ima traženi dio. Sve ovo kad završi, on tada može vidjeti na listi, kao i na interaktivnoj mapi koliko prodavaca je primilo njegovu poruku, koliko je pogledalo poruku, koji su konkretno ti prodavci“.
„Kada kupac pošalje upit za potražnju rezervnog dijela, on u svakom trenutku vidi koji su prodavci vidjeli njegovu poruku. On dobija ponude od raznih prodavaca i direktno ulazi u eventualnu prepisku sa njima, a pritom ostali prodavci nemaju informaciju sa kim kupac komunicira. U ovom slučaju, kada kupac dobije više ponuda, on bira da li će rezervni dio nabaviti bliže sebi, jeftiniji, kvalitetniji, dakle AUTOfix mu omogućava da sjedeći kući, na poslu, u parku, restoranu, servisu i slično, nakon poslatog upita, na osnovu svojih kriterijuma direktno odabere od koga će kupiti potreban rezervni dio”, kazali su u “AutoFIX”-u.