BANJALUKA – U sklopu svojih kontinuiranih aktivnosti za jačanje brenda i unapređenje korisničkog iskustva, kompanija “X express” organizovala je jedinstven događaj sa ciljem promovisanja online kupovine i svoje pozicije kao pouzdanog partnera za dostavu.
Ovaj događaj, održan pod sloganom “Šta je bolje od šopinga po visokim temperaturama? Online šoping!”, uspješno je privukao veliku pažnju javnosti i ponudio niz kreativnih i interaktivnih aktivnosti za sve posjetioce.
Centralni dio događaja bila je posebno dizajnirana „X instalacija“, koja u realnom vremenu mjeri temperaturu vazduha. „X“ velikih dimenzija je postao glavna atrakcija, privlačeći posjetioce da učestvuju u foto izazovu.
Najkreativnije fotografije biće nagrađene vrijednim poklonima, što je dodatno izazvalo interesovanje prisutnih i uspješno promovisalo interakciju sa brendom.
Jedna od najuzbudljivijih aktivnosti bila je “Potraga za X blagom,” koja je privukla posjetioce svih generacija. Pobjednik ove potrage je kući odnio vrijedan fotoaparat, savršen alat za stvaranje novih uspomena.
Direktorica marketinga “X express-a”, Ivona Zucchiatti, iskoristila je priliku da istakne važnost ovakvih događaja za kompaniju. “Naš cilj je da kroz inovativne događaje dodatno približimo naš brend korisnicima i pokažemo im prednosti online kupovine, posebno u vrelim ljetnjim danima. Vjerujemo da ovakva iskustva jačaju našu povezanost sa zajednicom”, izjavila je ona.
Organizacijom ovog događaja, “X express” je još jednom potvrdio svoju posvećenost korisnicima, naglašavajući svoju ulogu kao pouzdanog partnera koji omogućava brzu i sigurnu dostavu, prilagođenu potrebama savremenih potrošača. PR