NJUJORK, Danas je uobičajeno da jedna osoba radi više poslova, a sve sa ciljem smanjenja troškova poslovanja i povećanja radnog učinka.
Ipak, ekonomska računica nije razlog da budete preopterećeni.
Kao šef kompanije, menadžer ili vođa tima već imate širok opseg posla. Vaš zadatak je sagledanje šire slike poslovanja, razvoj poslovnih strategija i realizacija projekata sa ‘višim ciljem’. To znači da imate sve manje vremena za detalje – koji su jednako važni.
Kada je dobro zaposliti asistenta?
Ako prepoznajete neke od navedenih ‘simptoma’, možda je vrijeme da zaposlite asistenta – nekog ko će preuzeti dio vaših poslova, kako bi vam ostalo vremena za opsežne projekte:
*Osjećate da ste pod većim pritiskom nego inače
*Promiču vam ključni detalji
*Zbog previše posla zanemarujete zaposlene
*Radite prekovremeno, a poslu nikad kraja
Ovo su najočigledniji pokazatelji da više naprosto ne možete – sami.
Kakav treba da bude vaš asistent?
Odlučili ste da vam je potreban pomoćnik? Evo nekoliko stvari na koje biste morali obratiti pažnju: definišite opseg posla, sastavite detaljan popis poslova, ne tražite svog ‘klona’, ponudite veću platu.
Kontaktirajte kandidata putem telefona, e-maila, u vašoj kancelariji ili restoranu. Na taj način ćete vidjeti kako se kandiat ponaša u različitim situacijama i kako komunicira u nepredvidivim okolnostima, prenose agencije.