STOKHOLM – Kompanija Ikea planira da se narednih godina proširi na oko dvanaest novih tržišta, među kojima je i tržište Južne Amerike, u sklopu nastojanja da dosegne tri milijarde potencijalnih kupaca do 2025. godine.
Švedski proizvođač nameštaja će sledećih godina otvoriti prodavnice u Čileu, Kolumbiji i Peruu preko nove Ikeine franšize nazvane “Falabelja”, u okviru prvog koraka za ulazak na tržište Južne Amerike, saopštio je davalac franšize Inter Ikea za njujoršku agenciju “Blumberg”.
Inter Ikea, koja je vlasnik IKEA koncepta i IKEA brenda, saopštila je i da kompanija planira da počne sa prodajom svojih proizvoda u Meksiku, Estoniji, Ukrajini, Portoriku, Omanu, Luksemburgu, Makauu i na Filipinima.
“Do 2025. godine, imamo potencijal da dosegnemo i sarađujemo sa tri milijarde ljudi”, izjavio je izvršni direktor Inter Ikea Torbjorn Lof.
Novi planovi širenja poslovanja predstavljeni su nakon što je Inter Ikea prijavila povećanje maloprodaje od 4,5 odsto u godini zaključno sa avgustom.
Naime, ukupna maloprodaja, koja podrazumeva i prodaju proizvoda i usluga, porasla je na 38,8 milijardi evra sa 38,3 milijarde evra iz perioda godinu dana ranije.