BEOGRAD – Turistička organizacija Srbije (TOS) predstavila je novi turistički proizvod “Srbija, otvorena kancelarija” (Serbia open office) namijenjen putnicima koji žele da posao obavljaju van mjesta stalnog boravka, a da slobodno vrijeme koriste za turističke posjete.
Budući da se u vrijeme pandemije broj onih koji mogu da rade od kuće znatno uvećao, porasla je i tražnja za destinacijama i objektima iz kojih se, uz pomoć brzog interneta, mogu obavljati redovne radne aktivnosti, a odmah posle toga može se uživati u lepotama prirode, aktivnom odmoru, gastronomiji ili obilasku gradova, muzeja, galerija, navodi se u saopštenju TOS-a.
Dodaje se da ovi putnici, tzv. digitalni nomadi, od ranije poznaju Srbiju i njene turističke potencijale.
“Turistička organizacija Srbije prepoznala je priliku i trend u kome ljudi nisu toliko vezani za kancelariju i traže inspirativno i kvalitetno mjesto odakle bi mogli da obavljaju posao. Srbija ima upravo taj potencijal da kroz svoju turističku ponudu može da zadovolji zahtjeve koje ima ova kategorija turista“, izjavila je direktorica Turističke organizacije Srbije Marija Labović.
Akcenat u njegovoj promociji biće stavljen prvenstveno na gradove Srbije, koji su pretrpjeli najveće posljedice po turistički promet usljed pandemije, ali i na ruralne sredine. Digitalni nomadi vole da putuju i mijenjaju destinacije i na jednoj se zadržavaju u prosjeku mjesec dana.
To vrijeme, navode iz TOS-a, pružaoci turističkih usluga u Srbiji treba da iskoriste da gostima ponude najkvalitetniju uslugu, uz maksimalnu garanciju zaštite od kovida. Da bi bili konkurentni kolegama iz mnogih evropskih zemalja koji pružaju sličnu uslugu, trebalo bi da gostima pomognu da što bolje upoznaju Srbiju i dožive najbolju avanturu.
Iskustva pokazuju da su za ovakav oblik putovanja najviše zainteresovani turisti iz Zapadne Evrope, SAD i Kanade a u posljednje vrijeme interesovanje pokazuju i gosti iz Rusije, Kine, Turske i zemalja našeg regiona. Indikator.ba