NJUJORK, Kompanija HTC juče je predstavila svoju najmoćniju marketinšku kampanju do sada.
Nova brend platforma “Change” je dugoročna strategija koja slavi HTC-ov uticaj na mobilnu industriju tokom prethodnih 17 godina.
Predstavljajući čuvenog glumca i režisera Roberta Daunija Mlađeg (Robert Downey Jr.) prva reklama će biti puštena na YouTube kanalu 15. avgusta, a nju će zatim pratiti serija bioskopskih i TV ostvarenja.
“Inovativnost, autentičnost i smjelost su postavili HTC na mjesto pokretača promjena u mobilnoj industriji. Naša originalna i razigrana platforma pod nazivom Change je potpuno jedinstvena i povezuje naš brend sa istim kvalitetima po kojima su naši telefoni već poznati. Ovom kampanjom potvrđujemo da je uloga HTC-a na mobilnom tržištu da definiše promjene i da predvodi industriju u razvoju najnovijih i najinovativnijih tehnologija”, istakao je Ben Ho, HTC marketing direktor.
Jedno od najpopularnijih lica sa velikih ekrana, Robert Dauni Mlađi je potpisao dvogodišnji ugovor sa HTC korporacijom. Pored uloge u reklami, on je dodao i svoj lični pečat kampanji blisko sarađivajući sa HTC-ovom globalnom agencijom 171 Worldwide (WWP Group) kako bi oblikovali kreativni pravac nudeći različita tumačenja HTC akronima.
Brend platforma će imati tri faze koje će početi sa inicijalnom oglasnom kampanjom koja naglašava šta HTC znači ljudima. Druga faza predstavlja kako su neke HTC inovacije kao što su BlinkFeed, Video Highlights i BoomSound promijenile mobilnu industriju, dok će naredna faza biti fokusirana na to kako HTC proizvodi podstiču pojedince da unose promjene u svoje živote.
Za tu priliku kreirana je i Word randomiser aplikacija koja se na nalazi na HTC-ovom sajtu. Promovisana putem društvenih mreža Facebook, Google+ i Twitter kreirana je sa ciljem da omogući ljudima da identifikuju najneobičnije interpretacije HTC-a, prenose agencije.