ZAGREB, Hrvatska distributerska kompanija “Orbico” planira da širi svoje poslovanje na tržište Srbije i trenutno pregovara o preuzimanju sa tri domaće kompanije koje se bave distribucijom lijekova, piše hrvatski poslovni časopis “Ja trgovac”.
U predstavništvu “Orbica” u Srbiji rečeno je, međutim, Tanjugu da nemaju saznanja o mogućnostima akvizicije nekog srpskog farmaceutskog distributera.
Prema pisanju hrvatskog lista, vlasnik “Orbica” Branko Roglić nije želio da precizira sa kojim kompanijama se vode pregovori, ali je istakao da želi da ojača farmaceutski segment “Medicopharmacije”, koju je kupila prije dvije godine.
“‘Medicopharmacija'” već ima svoje kompanije u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji, ali želimo da proširimo njeno poslovanje, što je najjednostavnije akvizicijom”, rekao je Roglić.
Kompanija “Orbico” u Srbiji distribuira kozmetičke preparate i parfeme, zatim igračke iz programa “Matel” (Barbie, My Scene, Fihser Price..) “Krajola” i “Halsall”, kao i konzervirane riblje proizvode.
“Orbico” će se uskoro proširiti na tri nova tržišta – austrijsko, njemačko i rumunsko, a nove distributerske firme u tim zemljama trebalo bi da počnu sa radom 1. jula.
U Austriji i Njemačkoj je Roglić je osnovao nove kompanije koje će u početku distribuirati brendove “Oil Of Olaz” i “Max Factor”, a poslije će širiti distribuciju novim proizvodima.
Za razliku od Austrije i Njemačke, u Rumuniji će kompanija imati partnera, a na tom tržištu će distribuirati cjelokupan kozmetički portfelj koji ima u Hrvatskoj, piše časopis “Ja trgovac”. Tanjug