BEOGRAD, Nagrade evropskog takmičenja za tržišne komunikacije Epica dodijeljene su sinoć u Beogradu, pri čemu je Hrvatska ostvarila najbolji rezultat u regiji s dvije nagrađene agencije.
Agencija Bruketa&Žinić osvojila je srebro za projekt “Dobre ideje svijetle u mraku” za Adris grupu, a agencija Grey broncu za Tomato, saopštila je agencija Bruketa&Žinić, kojoj je to treća nagrada na Epica Awardsu. U Srbiju, Sloveniju te Bosnu i Hercegovinu otišla je po jedna bronzana nagrada. Na ovogodišnjem takmičenju učestvovalo je 48 zemalja. Dodijeljene se 64 nagrade iz više područja, a njemačke su agencije s 18 nagrada bile najuspješnije.
Epica je evropsko takmičenje za oglašavanje i dizajn koji, uz Cannes Lions, ima posebno značenje za euvropske agencije jer su u žiriju urednici magazina za oglašavanje iz cijele Europe. Takmičenje se održava više od 20 godina. Poslovni dnevnik