ZAGREB, Tokom prvih osam mjeseci ove godine u Hrvatskoj je kupljeno 29.612 automobila, što je 13,6 odsto više nego u istom prošlogodišnjem periodu.
Tokom avgusta je prodato 2.812 automobila, što je 23,2 odsto manje nego u julu i najmanje na mjesečnom nivou u dosadašnjem toku godine, ali i 5,6 odsto više nego u prošlogodišnjem avgustu.
Gledano po markama, najveći tržišni udio na hrvatskom tržištu u prvih osam mjeseci od 11,8 odsto ostvario je Folksvagen, koji je prodao 3.499 automobila.
Na drugom mjestu je Opel s udjelom od 10,3 odsto, a treći je Reno sa 9,6 procentnim udjelom. Među popularnijim markama su, redom po prodajnim rezultatima, Pežo, Ševrolet, Škoda, Hjundai, Sitroen, Ford i Dačia.
Prema modelima, „opel astra“ je najprodavaniji automobil u Hrvatskoj – u prvih osam mjeseci prodate su 1.342 „astre“. Business.hr
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Jel’ ovo kriza Josipoviću?! Nemoj biti smišan sa svojim izjavama. Narod bolan goni svoju politiku koju je malo teže shvatiti.