VAŠINGTON, Republikanski kandidat za predsjednika SAD Donald Tramp nije još potrošio ni centa svog novca na televizijske reklame.
Trampova demokratska rivalka u trci za Belu kuću Hilari Klinton potrošila je 52 miliona dolara, objavio je “En-Bi-Si njuz”, a prenio Rojters.
Američka televizija navodi da kada se na ovo doda novac koji su za reklamiranje predsjedničkih kandidata donirale političke grupe koje ih podržavaju, za kampanju Klintonove potrošen je 91 milion dolara, naspram osam miliona dolara koliko su dale Trampove pristalice.
“Skoro 100 miliona dolara je potrošeno na predizborne TV reklame u predsjedničkoj trci otkad su završeni unutarstranački izbori, ali kampanja Donalda Trampa još nije potrošila ni cent na neku reklamu”, naveo je “En-Bi-Si njuz”.
Navodi se da, iako njujorški biznismen nije kupio termin na “Ej-Bi-Siju”, “Si-Bi-Siju” niti “En-Bi-Siju”, televizijskoj mreži koja je emitovala njegov rijaliti šou “Šegrt”,
Tramp je uspješno koristio društvene mreže da bi dopro do birača. On je često postavljao postove na Fejsbuku i Tviteru koji se lajkuju i šeruju nebrojeno puta, što mu obezbjeđuje besplatnu reklamu.
Prema istraživanju koje je uradila firma za analiziranje medija “mediaQuant”, vrijednost pominjanja Trampa na društenim mrežama procijenjena je na oko dvije milijarde dolara u besplatnim reklamama, a očekuje se da do izbora 8. novembra dostigne pet milijardi dolara. Nezavisne novine