BEOGRAD, Henkel Srbija počeo je sa izgradnjom magacinskog prostora, veličine oko 7.000 kvadratnih metara, u svojoj fabrici u Kruševcu.
Završetak projekta, vrijednog 3,5 miliona evra, planiran je za 2013. godinu. Budući da postojeća magacinska infrastruktura ne zadovoljava potrebe i ne uklapa se potpuno u postavljene SHEQ standarde kojih se kompanija strogo pridržava, izrađen je master plan o proizvodnim kapacitetima koji obuhvata ulaganje u novu skladišnu zgradu.
Novi magacin nalaziće se uz postojeće staro glavno skladište, zauzimaće površinu do 7.000 kvadratnih metara i ispunjavaće sve SHEQ standarde, dok će istovremeno biti direktno povezan sa proizvodnjom tečnih i praškastih detergenata sa optimizovanim i automatizovanim protokom sirovina.
Pored značajnog doprinosa bezbjednosti na radu, projekat će doprinijeti održivom poslovanju.
Tokom proteklih deset godina, koliko kompanija posluje na domaćem tržištu, Henkel je uložio skoro 130 miliona evra u Srbiji. Ove i naredne godine potvrđene su investicije u vrijednosti od 7,5 miliona evra. Kao centar za snabdijevanje 55,000,000 potrošača u regionu, Henkel danas izvozi svoje brendove iz srpskih fabrika u 15 regionalnih i evropskih tržišta.
Henkel, sa vodećim brendovima i tehnologijama, posluje širom svijeta u tri oblasti: Deterdženti i kućna hemija, Beaty care i Adhezivi Tehnologije. Kompanija Henkel osnovana je 1876. godine, a danas je lider na potrošačkom i industrijskom tržištu, sa poznatim brendovima kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zapošljava oko 47.000 ljudi, a u fiskalnoj 2011. godini ostvario je prodaju od 15,61 milijardi evra i operativni profit od 2,03 milijarde evra. Henkelove prioritetne akcije su izlistane u njemačkom indeksu DAX. B92