SARAJEVO – Nastavak projekta sniženih i zaključanih cijena osnovnih prehrambenih i higijenskih proizvoda, a s ciljem ublažavanja pritiska na životni standard potrošača u FBiH najavljen je prethodne sedmice.
O tome šta se može očekivati u ovogodišnjem projektu, govorio je ministar trgovine FBiH Amir Hasičević. Kako je naveo ministar, o ovoj temi je u ponedjeljak održan sastanak.
“Već danas dobijamo prijedloge. Do petka, ako bude sve ok, imat ćemo i modul. Ići ćemo na tri mjeseca najvjerovatnije sa mjesečnom evaluacijom. Vjerovatno će ići na 70 artikala, ali eto 50 je minimum. Bit će svi uključeni u to”, rekao je Hasičević.
Ističe kako će se biti zaključane cijene najfrekventnijih namirnica.
“Uzimamo iz određenog asortimana najprodavanije proizvode. Njih zaključavamo kao maksimalnu gornju cijenu na tri mjeseca. Gledat ćemo da bude što zastupljenijih domaćih proizvoda. To smo dogovorili na sastanku”, naveo je federalni ministar trgovine.
Danas će se održati sastanak sa Privrednom komorom.
“Da vidimo možemo li dalje gurati ovu akciju “JA BIH DOMAĆE”, da malo podstaknemo i taj lokalpatriotizam”, otkriva on.
Brend je, kako dalje pojašnjava, ostavljen na izbor trgovcima.
“Mi kao Ministarstvo ne smijemo forsirati brend. Bit će skoro dvije trećine prehrambenih namirnica, ostalo je higijenskih. Akcija nema veze sa bojkotom. Mi nastavljamo akciju koja je godinu dana trajala”, rekao je.
Naglašava kako će prosjek smanjenja cijena artikala koji se zaključavaju biti između 17 i 23 odsto.
“Domaći proizvođači su na kraju su bili zadovoljni postignutim učinkom s obzirom na porast količine prodaje u toj akciji. To je pokazalo i da je mjerenje inflatornog pritiska posustalo. Kada je završila akcija, vidjeli smo i da je došlo do brzog rasta cijena. Zaključani artikli su doprinijeli da se ovi ostali artikli, koji nisu zaključani, približavaju zaključanim”, zaključuje ministar. Faktor