VAŠINGTON, Internetski gigant “Gugl” preplavljen je žalbama korisnika koji su kupili njegov novi mobilni telefon zbog nepostojanja telefonskog servisa za tehničku podršku.
Napredni telefon sa ekranom osjetljivim na dodir predstavljen je na tržištu 5. januara, a aparat može da se kupi direktno od “Gugla” i koristi na skoro svim telefonskim mrežama.
Mnogi kupci zbunjeni su, jer ne znaju ko je zadužen da odgovara na njihova pitanja tehničke prirode o korištenju telefona, prenosi Bi-Bi-Si.
“Gugl” odgovara samo na pitanja postavljena putem elektronske pošte, ali korisnici žele da na raspolaganju imaju i telefonski servis za pomoć.
Telefon “neksus 1” u SAD se prodaje po cijeni od 529 dolara.
Mnogi korisnici traže informacije o tome koliko dugo će čekati aparat nakon što su ga naručili.
Oko 500 ljudi prijavilo je probleme pri korištenju aparata u 3G bežičnoj mreži, a ostali se žale na nesuklađenosta uređaja sa postojećim korisničkim nalozima na “Guglu”.
“Gugl” je saopštio da će u roku od dan ili dva uputiti odgovore na sva pitanja koja su stigla putem elektronske pošte.