NJUJORK, Čovjek se uči dok je živ. Međutim, neke stvari je pametnije naučiti što prije i jednom za svagda, jer u suprotnom mogu itekako da utiču na karijeru.
Svi znamo koliko radne greške mogu da nam zagorčaju život, i ne treba posebno naglašavati koliko je važno znati kako da ih izbjegnete u svakom trenutku, prenose agencije. Dobro pročitatjte sljedeće:
1. Na posao ne možete dolaziti obučeni kao za izlazak u grad.
2. Ako baš ne morate, nemojte da se žalite na ružne navike svojih kolega, jer to i nije neki preduslov za dobar međusobni odnos.
3. Niko drugi osim vas samih ne može da rješava vaše probleme.
Čitaoci Kosmopolitena otkirli su da postoje radnici koji su na tzv. “krizne sastanke” znali da pozovu i roditelje ili dječka ili nisu znali da prihvatie kritiku, što ih je često koštalo radnog mjesta.
4. Online status, objavljivanje slika, komentiranje tuđih, igranje igrica, pisanje poruka, telefoniranje – zaboravite na sve ovo ili barem svedite na minimum.
5. Prepričavanje izlazaka i privatnih stvari pred svima – ne dolazi u obzir. To sve može i mora da sačeka kraj radnog vremena.