MOUNTAIN VIEW, Googlu nije lako da reklamira sopstvene nove proizvode, a to je djelom posljedica velike brzine s kojom izbacuje nove stvari i ogromnog broja projekata na kojima radi, od kojih neki (Android) zahtjevaju skoro neprestano praćenje.
Da bi se stekao utisak o zastrašujućim razmjerama neophodnog informisanja, dovoljno je desetinama različitih projekata koji stalno objavljuju nove funkcionalnosti i ažurirane verzije, dodati i pravu poplavu novih najava.
Sve to može da postane problem i za Google i za njegove korisnike. Ukoliko se svakih pet minuta ne pogleda šta je objavljeno u njegovim tehničkim vjestima, lako bi se mogao propustiti neki izvanredan novi proizvod ili funkcionalnost, prenose agencije.
Google je odavno imao potrebu za centralnim skladištem svih novosti iz svojih laboratorija i upravo formirani Google New treba da zadovolji tu potrebu. U osnovi je to šahovski raspoređen skup svih novina koji obuhvata proizvode kao što su Maps, Search, Android, Gmail, AdSense, Blogger, YouTube, Chrome i mnogi drugi. Omogućeno je i lako filtriranje po proizvodima ili po oblasti zanimanja, tako da se može izabrati ili praćenje svih novosti ili samo onog što se izabere.
Google New daje kompaniji i rijetku priliku da reklamira samu sebe a da to nije samo u okviru standardnih tehničkih dnevnika. Ovih dana, na primjer, Google je u prvi plan i u sam centar informisanja stavio svoju najnoviju funkciju trenutnog pretraživanja nazvanu Instant.