NJUJORK, Kada je prije dvije godine Tviter bio u zbrci, izvršni direktor Dik Kostolo pokrenuo je višemjesečnu kampanju da ovaj mikrobloging servis pretvori u ozbiljnu kompaniju.
Na meti im je bio Nil Mohan.
Bivši izvršni direktor DoubleClicka i menadžer Googlea Dejvid Rozenblat upravnom odboru Tvitera pridružio se u decembru 2010. godine.
Vjerovao je da ima savršenog kandidata – Mohana, svog nekada bliskog saradnika u DoubleClicku. Poslao mu je ponudu u ime Tvitera, ali je Mohan odbio.
Svi su se pitali zašto se to dogodilo, a odgovor je ček sa ogromnim iznosom kojim je Google Mohana sačuvao u svojim redovima. TechCrunch je objavio da je iznos na čeku bio veći od 100 miliona američkih dolara.
Dvije godine nakon što je Mohan prihvatio ovu sjajnu ponudu, cijena Googleovih akcija je porasla za 35 odsto, što je Mohanov dogovor sa kompanijom učinilo vrijednim 150 miliona dolara, prenose agencije.