PRIJEDOR – Osnivanje i otvaranje “Potkozarske kuće” u Prijedoru s ciljem promocije i prodaje autohtonih proizvoda ove regije najznačajniji je uspjeh u ovogodišnjem poslovanju gradske Turističke organizacije, ocijenila je vršilac direktora ove organizacije Dijana Aramanda.
Aramanda je navela da je za samo pola godine plasman robe u “Potkozarskoj kući” našlo više od 40 lokalnih proizvođača sa oko 280 artikala.
“Zainteresovanost posjetilaca za kupovinom je velik, što je opravdalo trud i ulaganje u ovaj turistički proizvod, a zadovoljni su i komitenti koji su našli mjesto za plasman svojih proizvoda“, rekla je Aramanda Srni.
“Potkozarska kuća” počela je sa radom u maju, nalazi se na adresi Kralja Petra Prvog Oslobodioca 18, a od prošle sedmice do 15. januara iduće godine ima i svoj promotivni prostor u tržnom centru “Patrija” gdje organizuje promocije i degustacije domaćih proizvoda.
“Prema podacima kojima trenutno raspolažemo, po iznosu naplaćene boravišne takse, možemo reći da je ova godina bila dosta uspješnija od prethodne i da je povećan broj noćenja i dolazaka turista u Prijedor“, dodala je Aramanda.
Prema njenim riječima, evidentiran je i veći broj smještajnih kapaciteta na bazi apartmana “stan na dan” i kuća za odmor fizičkih lica.
“Iza sebe imamo zaista bogatu poslovu godinu i brojne rezultate koji su produkt vrijednog rada zaposlenih u Turističkoj organizaciji, a koja broji svega troje zaposlenih. Sve predviđene aktivnosti iz plana rada za ovu godinu su ostvarene i realizovane vrlo uspješno, a sa takvim i većim entuzijazmom i planovima ulazimo i u 2024. godinu“, istakla je Aramanda.
Osim organizovanja manifestacija, Turistička organizacija radi na izradi promotivnih materijala, priprema sa Gradskom upravom sadržaje za predstojeće praznike, radi na pripremi Dana zime na Kozari i učestvuje u pripremi nove strategije razvoja grada.
“Naš cilj u narednom periodu je da, prije svega, produžimo ljetnu turističku sezonu i, generalno, da učinimo grad još primamljivijim za posjetu turistima, uz maksimalni angažman svih privrednih subjekata koji treba da doprinesu boljem ambijentu i turističkoj ponudi“, naglasila je Aramanda.
Srna