BANJALUKA, Ministar trgovine i turizma Republike Srpske (RS) Predrag Gluhaković posjetiće sutra 32. Međunarodni sajam turizma u Beogradu. Gluhaković će u 14.00 časova posjetiti štand Turističke organizacije RS koja je i ove godine aktivni učesnik sajma koji se održava od 24. do 28. februara.
“Na posebnom štandu veličine 72 metra kvadratna, Turistička organizacija RS će svakodnevno posredstvom različitih promocija, gastro ponude i kulturno-zabavnih manifestacija predstaviti atraktivne turističke potencijale svih regija RS”, navodi se u saopštenju iz Ministarstva trgovine i turizma RS.
Na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, kao najprestižnijem u regionu, bogatom turističkom ponudom biće predstavljeni nacionalne i lokalne turističke organizacije, gradovi i destinacije, turističke agencije, turoperatori, banje, hotelijerstvo i usluge, kampovi, avio-transport, rentakar, finansije i osiguranje, internet usluge i mediji.
4 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Sajam je marketinski alat socijalistickih direktora da se najedu,napiju i naj..u.,uzmu dnevnice i ko fol nesto radili.
Marketing i promocija u 21.vijeku nemaju nista slicno sa 20.vijekom.
Ima li iko u ovoj drzavi podatak koliko su ovi impotentni politicari potrosili para na “Ko fol marketing”U Marketingu je sve mjerljivo pa bi trebalo i da daje rezultate.Pucanje iz sacmarice da bi se pogodio cilj je prepusteno slucajnosti.Gosti koji posjecuju JAHORINU imaju svoj profil,ali taj FOTOROBOT nikada niko od “Strucnjaka”nije izradio pa da se fokusirano i direktno obraca bas njima,nego lazu sebe i nas da nesto rade,znaju da nece uspjeti i onada imaju opravdanje u krizi.Ministar bi trebao ili morao znati da je INDUSTRIJA SLOBODNOG VREMENA,WELLNESS,rekreacija i zabava u Evropi u 2009 godini zabiljezila rast od 7%.Strateski marketing u Turizmu podrazumjeva angazovanje “SPECIJALISTA” agencija,a ne politicara da promovisu,koji te usluge ne naplacuju pausalno nego ucescem u dobiti i prometu kroz premije i bonuse.Na taj nacin se stvara VIRTUALNA ORGANIZACIJA SA SINTEZOM INTERESA.Ovaj ministar bi bio korisniji da suti,zatim da ne dolazi na posao i ne trosi pare.Ovaj covjek je u predhodnom tekstu rekao da
A poslije su svi otisli u salu na laganu zakusku – peceni vo sa prilozima, picem i pjevaljkom.
“A poslije su svi otisli u salu na laganu zakusku – peceni vo sa prilozima, picem i pjevaljkom.”
Lijte kise ladne vode…
ili ti sojic
haha