BEOGRAD, Kompanija Fruktal plasirala je na tržište Srbije novi konditorski brend “frutabela”, koji je danas i promovisala na originalan način, na dvije lokacije u Beogradu.
Ispred tržnog centra Ušće i na Terazijama, kod hotela Moskva, bila su postavljena dva bilborda koja su “odbrojavala” vrijeme tačno do podneva, kada je nastupila “kiša” voćnih čokoladica koje su mogli da probaju svi prolaznici koji su se tu zatekli.
Menadžer Fruktala za odnose sa javnošću Mina Sretenović izjavila je da će se u prodavnicama širom Srbije naći “frutabela” sa četiri ukusa, napomenuvši da njen portfolio broji ukupno devet ukusa.
Distribucija nove poslastice je već počela, a “barovi” (štanglice) sadrže hrskave žitarice, svježe voće i preliveni su i polupreliveni osvježavjućim jogurtom, i finom crnom čokoladom, kazala je Sretenović.
Riječ je, dodala je, o “inovaciji koja će pomjeriti granice konditorske industrije”.
“Frutabela je lider na slovenačkom tržištu, i očekujemo da će biti ozbiljan igrač i u Srbiji i regionu”, naglasila je Sretenović. Tanjug