NJUJORK, Ford za evropsko tržište sprema istu taktiku, koju je od 2008. do 2009. primjenio u Sjedinjenim Državama, pa će tako u narednih pet godina biti lansirano 25 novih modela za kupce na Starom kontinentu.
Predsjednik Fordove evropske filijale, Stiven Odel, izjavio je da je prvobitna lista od 15 novih modela dopunjena sa novih 10, a radiće se o potpuno novim modelima i novim generacijama već postojećih, a nikako o varijantama. Međutim, nijedno ime nije spomenuto.
Kako navodi šefica razvojnog sektora evropskog Forda, Barb Samardžić, Ford želi da se nađe u što boljoj poziciji kada se tržište u Evropi oporavi od uticaja ekonomske krize.
Riječ je o vrlo ambicioznom planu, a dodatnu pomoć u njegovom sprovođenju će imati u “One Ford” globalnoj strategiji kompanije, zasnovanoj na zajedničkim platformama i motorima.
Kao primjer je dat EcoSport kompaktni krosover, napravljen u Indiji, kojem je trebalo 18 mjeseci da bude prebačen u evropsku ponudu. EcoSport će se proizvoditi u Rusiji, a u salone širom kontinenta će stići do kraja godine.
Ford je takođe potvrdio namjeru da u 2015. godini ostvari profit u Evropi, u čemu bi uz nove modele trebalo da pomogne i smanjenje proizvodnih kapaciteta za 18 odsto, prenose agencije.