BARSELONA,Ovogodišnji Mobile World Congress mobilni telekom operateri iskoristili su kako bi pojasnili kako je vrijeme za okretanju sadržaju na mobilnim telefonima, pa tako i muzici i videu.
Privlačenje korisnika mobilnih telefona i prenosnih računala moguće je samo kada se video sadržaji prilagode, pa je izmišljen pojam MOFILM. Nova skraćenica ili ključna tako će za neko vrijeme biti ‘mofilm’ koje bi kako se tvrdi zajednički priređivali operateri, filmaši i filmski festivali.
U podršku razvoju malih filmova za mobilne telefone i prenosna računala uključili su se i poznati glumci i režiseri poput Roberta Redforda koji je pokrenuo i vodi Sundance festival u SAD-u, te talijanska glumica Isabelle Rossellini. Tako je predstavljen prvi od osam takvih kratkih filmova koje je producirala i režirala Isabella Rossellini.
Osim filmova, očito je i sva druga mobilna zabava na redu da se razmaše, smatraju okupljeni u Barceloni, a da je tome tako pokazuju i podaci Informa Telecom&Media, predstavljenih u sklopu Mobile World Congressa. Prema tim podacima u svijetu je prošle godine od segmenta mobilne zabave ostvareno ukupno oko 157 milijardi američkih dolara prihoda. Raščljanjeni podaci daju prednost muzici na koju je potrošeno oko 73 milijarde dolara, dok na mobilne igre otpada 32 milijarde dolara.
Analitičari Informa Telecoma predviđaju kako bi ove godine ukupna zarada na mobilnim zabavnim sadržajima mogla dostići i više od 200 milijardi dolara.