KRAGUJEVAC, U kragujevačkoj fabrici automobila u toku je rekonstrukcija hala kako bi do kraja naredne godine u njima počela proizvodnja novog modela.
Pored proizvodnje “punta”, u Fijatovoj fabrici automobila u Kragujevcu u toku su veliki građevinski radovi. Uklanja se stara oprema, postavljaju se novi podovi, krovovi i instalacija kao priprema za novu tehnologiju proizvodnje koja bi trebalo da počne krajem 2011. Samo u ovoj godini u hale i fabrička postrojenja biće uloženo preko 100 miliona evra.
Nova oprema u kragujevačku fabriku automobila stiže polovinom sledeće godine. Do tada, fabrika mora biti spremna, a mjenja se sve.
Aleksandar Ljubić iz Ministarstva ekonomije kaže da je fabrika u Kragujevcu mnogo stara i da joj je zato potrebna kompletna rekonstrukcija. “Na kraju kad su ušli, zaključili su da mora da se menja sve i ono što je ostalo od stare ‘Zastave’ su samo zidovi”, kaže on.
Prva faza pripreme je završena. Osim zamjene kompletnih instalacija, u krugu fabrike biće zamjenjeni podovi i krovovi na svim objektima u krugu. U međuvremenu završeno je i postrojenje za preradu otpadnih voda.
“Dvesta hiljada kvadrata, 200 hektara – toliko veliki operativni poduhvat ja mislim skoro nije rađen u Srbiji, pogotovo što su nama rokovi kratki jer fabrika mora da proradi krajem sledeće godine”, kaže Ljubić.
Italijanska kompanija još krije informaciju o automobilu koji će se proizvoditi u kragujevačkoj fabrici, ali ne i planirane kapacitete proizvodnje. Kako Fijat očekuje, iz ove fabrike godišnje bi trebalo da izađe oko 300 000 vozila. Sa početkom proizvodnje, očekuju se i nova zapošljavanja u preduzeću “Fijat automobili Srbija”. B92
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
O kakvom se autu radi? Treba nam više informacija o njemu-postajemo nestrpljivi.