TOKIO, PARIZ, Japanska modna kompanija Uniklo (Uniqlo), čiji je zvanični globalni brend ambasador najbolji teniser svijeta Novak Djoković, angažovaće još dvoje francuskih kreatora, kako bi svojim novim kolekcijama podarila “malo pariskog duha.
Grupa je na konferenciji za novinare u Tokiju, prilikom predstavljanja kolekcije za jesen/zimu 2015, potvrdila da će, nakon što je već uspostavila saradnju sa dizajnerkom Ines de la Fresanž, angažovati Kristofa Lemera i novinarku-kreatorku Karin Ruatfeld, saopštila je Unikla. .
Pored tradicionalnog asortimana koji nudi džins, džempere, jakne, donji veš, Uniklo posljednjih godina sve češće upućuje poziv stranim kreatorima kako bi obogatio svoju ponudu jedinstvenim modelima, prenosi francuski list Parizjen.
Ines de la Fresanž za Uniklo je kreirala više komada ljetne, ali i zimske odjeće, od jakni, pantalona, do kačketa, mješajući pariski šik sa sportskim stilom prikladnim za vikende na planini.
Kolekcija nazvana “Uniklo i Lemer”, koju je pripremio bivši Ermesov kreator, Kristof Lemer, nudi jednostavnu eleganciju i udobnost, vrijednosti koje vlasnik Unikla, Tadaši Janai, najviše cijeni.
Što se tiče Karin Ruatfeld (bivše glavne urednice časopisa Vog), ona je za ovu japansku kompaniju kreirala 40 modela, pod supervizijom umjetničkog direktora Unikla, Naokija Takizave.
“Naoki razumije šta je francuski stil, šta je šarm Parižanki”, objašnjava Ruatfeld, dodajući da je stvorila kolekciju za dame koje nemaju mnogo vremena i novca za modu.
Ovi modeli biće u prodaji u prodavnicima Unikla počev od oktobra ove godine.
“Naše ambicije ne zaustavljaju se na japanskoj klijanteli”, rekao je Janai, ističući da će prihodi grupe sa stranog tržišta ove ili sledeće godine premašiti one ostvarene na domaćem tržištu. Tanjug