Ova društvena mreža, naime, s izdavačima dijeli svu zaradu ostvarenu putem oglasa unutar Instant Articles platforme u omjeru 70:30 u korist izdavača.
Trenutačno partneri izdavači, kojih je u cijelom svijetu oko 10 tisuća, kroz ovaj sustav zarade oko milijun dolara dnevno, uz rast od preko 25% u proteklih pola godine. Više od trećine svih klikova na Facebooku odnose se upravo na Instant Articles.
Popularnost ovog formata među korisnicima i izdavačima Facebook je prepoznao pa planira proširiti mogućnosti zarade na njemu.
U sklopu svog projekta kojim podupiru novinarstvo odlučili su dodatno investirati u ovaj oblik objave vijesti, ali i uvesti neke novosti. Od sljedeće će godine, tako, manji broj partnera uključiti u sustav naplate sadržaja. Korisnicima bi prvih nekoliko pročitanih članaka bilo besplatno, dok bi za čitanje većeg broja njih mogla biti uvedena naplata – iako to za sada nije finalno rješenje.
Više poslovnih modela biće postupno testirano, a izdavači ističu da je održiv sustav naplate sadržaja njihov prvi prioritet kad je riječ o suradnji s Facebookom. Bug.hr