NJUJORK, Nakon objave da pokreće svoju App Store, Facebook navodi da se nalazi u fazi testiranja svoje nove usluge za dijeljenje sadržaja.
Nova usluga bi za nekoliko dana trebala biti ugrađena u sve Facebook Grupe.
Najpopularnija društvena mreža potvrdila je da je ova nova usluga od četvrtka dostupna veoma malom broju korisnika koji će da testiraju sve njene funkcionalnosti. Ova nova usluga za dijeljenje sadržaja koja će biti integrirsana u Facebook Grupe, omogućit će korisnicima upload skoro svih datoteka (muzika i .Exe datoteke se neće moći upload-ovati) do 25 MB veličine i njihovo dijeljenje iz stranice Grupe sa svim ostalim članovima Grupe.
Sa ovom novom karakteristikom, Facebook postaje još jedna kompanija koja je zakoračila na teritorija koji su mnogi smatrali Dropbox-ovim. Prije Facebook-a Google je na ovo tržište ušao sa svojim proizvodom Drive, Microsoft sa SkyDrive itd. Iako treba reći da za razliku od Dropbox-a, ova nova Facebook usluga nije samostalna aplikacija.
Situacija na ovom tržištu na kom je relativno do skoro dominirao Dropbox počinje da se komplikuje. Sama činjenica da će oko 900 miliona Facebook korisnika uskoro dobiti mogućnost da na veoma brz način dijeli svoje datoteke sa drugima, i to bez potrebe da se prijavljuju na poseban račun, mogla bi itekako uticati na popularnost Dropbox servisa i u konačnici na njegovo poslovanje.
Facebook ističe da skoro 400 miliona ljudi koristi Facebook Grupe i da je dijeljenje datoteka jedan od najčešćih zahtjeva ove populacije, prenose agencije.