NJUJORK, Prihodi globalne društvene mreže Facebooka od oglašavanja u ovoj godini će se gotovo udvostručiti i premašiti milijardu dolara, ističe se u studiji što ju je juče objavila agencija eMarketer.
“Troškovi oglašavanja brzo rastu i oglašivači ne mogu zanemariti velik broj korisnika”, ocijenila je Debra Aho Williamson, analitičarka te agencije, a navodi se u studiji. Kako piše eMarketer, prihodi Facebooka od oglašavanja u 2010. dosegnut će 1,285 milijarda dolara, od čega je 835 miliona ostvareno u SAD-u, naspram 665 miliona lani. Agencija predviđa da će prihodi u 2011. narasti na 1,760 milijarda dolara.
Društvena mreža “najmanje polovicu” prihoda temelji na alatu koji je stavila na raspolaganje oglašivačima kako bi sami uređivali i kupovali prostor u kojem žele objaviti oglas. Time je ova mreža, koja je koncem jula imala više od 500 miliona korisnika, daleko ispred suparničkog MySpacea koji će ove godine na oglasima zaraditi ‘tek’ 347 miliona dolara, a taj će iznos, predviđa se, u idućoj godini pasti za 14 odsto.
Facebook usto počinje konkurisati javnim portalima, napose AOL-u koji će ove godine od oglašavanja u SAD-u zaraditi 890 miliona dolara, ocjenjuje eMarketer. Hina
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
CONGRATULATION FRIEND OF FACEBOOK! YOUR COMPANY IS COMPANY OF FUTURE, THE SHARES WILL BE RISE UP MORE THAN 25 TIMES NEXT 4 YEARS.